Wij versturen onze tuinmeubelen binnen Nederland en België met PostNL pakketdienst en verschillende externe transporteurs.
Levering via een externe transporteur:
U ontvangt van onze transporteur een e-mail. Hierin wordt u benaderd om een afspraak in te plannen voor levering. U wordt een avond voor bezorging per e-mail en/of sms op de hoogte gesteld van een tijdsblok wanneer uw bestelling geleverd gaat worden.
Levering via PostNL pakketdienst:
U ontvangt per e-mail een Track & Trace-code om uw bestelling te kunnen volgen. Wanneer u een bestelling plaatst dat bestaat uit meerdere artikelen kan het voorkomen dat uw bestelling in meerdere dozen verpakt wordt. Om deze reden kan het voorkomen dat uw bestelling uit meerdere leveringen bestaat. U ontvangt voor elke levering een Track & Trace link.
Geen bericht van uw transporteur ontvangen?
Heeft u geen bevestiging, e-mail of Track & Trace code ontvangen of is uw bestelling niet geleverd op het besproken levermoment? Neemt u dan contact op met onze klantenservice.