U plaatst zeer gemakkelijk een bestelling bij Kees Smit Tuinmeubelen. Dit doet u door onderstaande stappen te doorlopen:
Stap 1: Plaats uw gewenste product(en) in de winkelwagen
Ga naar het product dat u wilt bestellen en klik op de button ‘In winkelwagen’. Wilt u verder winkelen? Klik dan op ‘Verder winkelen’. Wilt u de bestelling afronden? Klik dan op ‘Naar winkelwagen’.
Stap 2: Bestelling plaatsen
Nadat u op ‘Naar winkelwagen’ heeft geklikt, krijgt u een overzicht van de producten in uw winkelwagen. Controleer uw bestelling en pas indien nodig de aantallen aan. Wilt u verder gaan met het plaatsen van uw bestelling, klik dan op ‘Doorgaan met bestellen’.
Stap 3: Aankoop afronden
Om uw bestelling af te ronden, hebben wij enkele gegevens van u nodig:
- Adresgegevens: wij vragen allereerst om uw adresgegevens. Vul uw bezorg- en factuuradres en overige gegevens in
- Verzending: wenst u dat de bestelling geleverd wordt of komt u het afhalen in Almelo? Dit kunt u onder kopje ‘Verzending’ aangeven Let op! In verband met de verhuizing naar ons nieuwe pand is afhalen tot nader bericht niet mogelijk!
- Betaling: geef aan hoe u de bestelling wilt betalen. U kunt kiezen uit iDeal, Betalen bij ontvangst, PayPal, Mastercard, Visa, Maestro, Bancontact en Sofort. Let op: betalen bij ontvangst kan alleen als uw bestelling met een externe transporteur wordt geleverd. Bij hen kunt u pinnen of met contant geld betalen. Wordt uw bestelling geleverd met PostNL pakketdienst? Dan krijgt u de factuur per e-mail opgestuurd, deze dient u per omgaande te betalen. Wilt u weten met welke transporteur uw bestelling wordt geleverd? Neemt u dan contact met ons op.
- Algemene voorwaarden: vink aan dat u akkoord gaat met de ‘Algemene Voorwaarden’ nadat u hiervan kennis heeft genomen. Hierna kunt u op de knop ‘Aankoop afronden’ klikken. De verzendkosten bedragen standaard € 4,95. Deze komen te vervallen bij een totaal bedrag van meer dan € 150,- of wanneer u uw bestelling komt afhalen.
Stap 4: Uw bestelling is geplaatst!
Uw bestelling is geplaatst. U krijgt de bevestiging van uw bestelling per e-mail opgestuurd.
Wat moet ik doen als ik geen orderbevestiging heb ontvangen?
U kunt ons gelijk bellen, wellicht is uw email-adres niet goed genoteerd. Wij sturen per mail een nieuwe orderbevestiging.