Wilt u uw bezorgafspraak wijzigen? Dit is afhankelijk van de transporteur en bieden wij de volgende mogelijkheden;
Bestelling bezorgd via een externe transporteur
In de e-mail van de transporteur kunt u het telefoonnummer zien van de externe transporteur welke uw bestelling komt leveren. U kunt met hen telefonisch contact opnemen om de bezorgafspraak te wijzigen. Uiteraard kunt u ook contact met ons opnemen zodat wij u in contact brengen met de juiste transporteur.
Bestelling bezorgd via PostNL pakketdienst
Wanneer uw bestelling bij PostNL is ontvangen sturen zij een mail met de mogelijkheid een ander bezorgmoment of plaats te kiezen. Dit kunt u direct wijzigen via de link in de mail met uw Track & Trace code of in de PostNL app.
Wanneer u een mail ontvangt dat de bezorger onderweg is kunt u de bezorgtijd of plaats niet meer veranderen. U ontvangt een tijdsindicatie van de bezorging. Als u niet op het bezorgadres bent, laat de bezorger het pakket achter bij de buren of op een PostNL-afhaalpunt. Middels een kaartje met een 'niet-thuiscode' ziet u via Track & Trace waar u uw pakket kunt ophalen. Op een PostNL-locatie wordt het pakket één week bewaard. Daarna wordt het teruggestuurd naar Kees Smit Tuinmeubelen.