Bestelling afhalen
U kunt direct uw producten afhalen na het plaatsen van een bestelling. Hiervoor dient u zich te melden aan de balie van de Experience Store XXL te Almelo. Vergeet niet uw orderbevestiging mee te nemen. De bestelling kunt u indien nodig nog voldoen aan de balie. Vervolgens ontvangt u een afhaalbon waarmee uw bestelling kunt afhalen in het afhaalmagazijn. U ontvangt een routebeschrijving naar het magazijn van onze collega.
Bestelling bezorgen
Uw bestelling wordt binnen zeven werkdagen op gewenste locatie in Nederland en België geleverd. Voor Duitsland hanteren wij een levertijd van drie weken. Uw bestelling wordt geleverd door PostNL pakketdienst of één van onze externe transporteurs. Dit is afhankelijk van de omvang van uw bestelling:
Externe transporteur:
Grotere producten zoals loungesets, tuinsets, tuintafels of parasols worden geleverd door onze externe transporteur Brinks Transport of Dusseldorp Transport. Zij nemen per e-mail contact met u op om een aflevermoment in te plannen*. Uw bestelling wordt binnen 7 werkdagen geleverd. Tijdens telefonisch overleg is het mogelijk om buiten deze 7 werkdagen te leveren. Echter kunnen wij uw bestelling niet langer dan 2 weken vasthouden. Indien u niet aanwezig bent op het afgesproken moment zal de transporteur of Kees Smit Tuinmeubelen contact met u opnemen. Mocht dat niet lukken of mocht u van de koop afzien dan zal de bestelling retour gaan naar Kees Smit Tuinmeubelen. Als u al had betaald dan krijgt u uiteraard uw geld terug.
* Bent u slechthorend? Neem contact met ons op zodat wij u per e-mail kunnen informeren over de levering van uw producten.
PostNL pakketdienst:
Kleinere producten zoals tuinkussens en accessoires worden door PostNL pakketdienst geleverd. Ook PostNL pakketten leveren wij binnen 7 werkdagen. U ontvangt een e-mail met een Track & Trace code. Zodra uw bestelling in behandeling is genomen door PostNL kunt u de status volgen met deze code. Wanneer u een bestelling plaatst dat bestaat uit meerdere artikelen kan het voorkomen dat uw bestelling in meerdere dozen verpakt wordt. Om deze reden kan het voorkomen dat uw bestelling uit meerdere leveringen bestaat omdat PostNL de pakketten niet altijd bundelt. U ontvangt voor elke levering een Track & Trace link. Middels een tijdsindicatie weet u wanneer u op het bezorgadres aanwezig dient te zijn.
Als u niet op het bezorgadres bent, laat de bezorger het pakket achter bij de buren of op een PostNL-locatie. Middels een kaartje met een 'niet-thuiscode' ziet u via Track & Trace waar u uw pakket kunt ophalen. Op een PostNL-locatie wordt het pakket één week bewaard. Daarna wordt het teruggestuurd naar Kees Smit Tuinmeubelen.
Let op: wij leveren ook kosteloos naar de Waddeneilanden. Echter kunnen leveringen naar de Waddeneilanden tot tien werkdagen duren.
Verdere vragen omtrent levertijden? Neemt u dan contact op met de klantenservice.