Reparatie binnen de garantieperiode
Valt de reparatie van uw product binnen de garantieperiode? Dan is de reparatie in de meeste gevallen kosteloos. Is de schade aan uw product door eigen toedoen veroorzaakt? Dan worden reparatiekosten in rekening gebracht. Deze kosten zullen op voorhand met u gecommuniceerd worden.
Reparatie buiten de garantieperiode
Valt de reparatie van uw product buiten de garantieperiode? Ook buiten deze periode kan de afdeling klantenservice in veel gevallen iets voor u betekenen. Geef hierbij uw NAW gegevens, telefoonnummer en mailadres aan. Daarnaast aan te geven wat er gerepareerd dient te worden (welk merk, welk type product) en of het product bij Kees Smit Tuinmeubelen is gekocht. Om uw vraag te verduidelijken vinden wij het prettig wanneer u foto's bijvoegd van zowel het kapotte onderdeel als van het gehele product en indien aanwezig een foto van uw factuur. De afdeling klantenservice neemt vervolgens weer contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.
Reparatieproces
Nadat de afdeling klantenservice het reparatieverzoek heeft ontvangen, nemen wij contact met u op om het reparatieproces en eventuele kosten te bespreken. In de meeste gevallen wordt het te repareren product retour gehaald of gebracht naar Almelo. Bij uitzondering is het mogelijk dat de reparatie op uw locatie wordt uitgevoerd. Na reparatie wordt opnieuw contact met u opgenomen. Het gerepareerde product kan dan worden opgehaald of bij u thuis worden afgeleverd.
Bent u van plan om het te repareren product af te geven bij onze afdeling klantenservice in Almelo? Neemt u dan contact met ons op per e-mail via klantenservice@keessmit.nl of telefonisch op 0546-819493. Er wordt dan een reparatieafspraak met u ingepland. Eventuele reparatiekosten worden op voorhand met u gecommuniceerd.