U kunt producten binnen 30 dagen na ontvangst kosteloos ruilen. We verwachten dat u de producten compleet en redelijkerwijs in originele verpakking aan ons retourneert. Neem contact op met de klantenservice om het omruilproces te starten.
Wij versturen en retourneren onze tuinmeubelen met PostNL en verschillende externe transporteurs: Afhankelijk van de grootte van uw retourzending, wordt bepaald welke transporteur hiervoor verantwoordelijk is. U wordt hierover door onze afdeling kantenservice ingelicht.
Omruiling via een externe transporteur
Stap 1:
Geef de nieuwe order en de producten die u wilt retourneren door aan de klantenservice.
Stap 2:
U ontvangt van onze klantenservice een retourformulier per e-mail of indien gewenst per post. Print en vul het retourformulier volledig in en voeg deze toe aan uw retourzending. Let op: voor een snelle verwerking is een volledig ingevuld formulier noodzakelijk.
Stap 3:
Naar aanleiding van het contact met de Klantenservice, ontvangt u een e-mail van de transporteur. Via deze e-mail kunt u met de transporteur een afspraak inplannen voor het omruilen van de producten.
Stap 4:
Geef het product met daarbij gevoegd het retourformulier mee aan de transporteur. Eventuele bijbetaling kan gepind of met contant geld betaald worden bij de chauffeur. Krijgt u geld van ons terug? Dit wordt verrekend per bank.
Omruiling via PostNL Pakketdienst
Stap 1:
Geef de nieuwe order en de producten die u wilt retourneren door aan de klantenservice. De nieuwe order wordt binnen vijf werkdagen naar u opgestuurd.
Stap 2:
U ontvangt van onze klantenservice een retourformulier. Print en vul het retourformulier volledig in en voeg deze toe aan uw retourzending. Let op: voor een snelle verwerking is een volledig ingevuld formulier noodzakelijk.
Stap 3:
Plak het verzendlabel, te vinden aan de onderzijde van het retourformulier, op de retourzending. U kunt uw zending kosteloos aan ons retourneren op het volgende adres:
Retour Kees Smit Tuinmeubelen, Antwoordnummer 444, 7600 VB Almelo.
Stap 4:
Geef uw retourzending af bij een PostNL Pakketpunt bij u in de buurt. Na ontvangst van de nieuwe factuur kunt u eventuele bijbetaling naar ons overmaken onder vermelding van uw klantnummer of ordernummer. Krijgt u geld van ons terug? Dit wordt verrekend per bank.
Omruiling in de showroom
Afhankelijk van de producten die u wilt omruilen én de showroom waar u naar toe wilt komen, kunt u de producten in de showroom omruilen:
Showroom Almelo:
De meeste producten liggen op voorraad in de showroom te Almelo. U dient zich te melden bij de balie. Daar krijgt u te horen waar u het product dient in te leveren en waar u het nieuwe product in ontvangst kan nemen.
Showroom Amersfoort:
U kunt te allen tijde een product aan de balie retourneren. Of u het nieuwe product direct kunt afhalen, is afhankelijk van de aanwezige voorraad. Kleine producten, zoals een dienblad of tuinkussens, zijn op voorraad in onze showroom in Amersfoort. Grote producten, zoals een loungeset of een tuinset, zijn in onze showroom in Amersfoort niet af te halen. Deze producten worden binnen vijf werkdagen bij u thuis geleverd. Wilt u weten of u een product in de showroom kunt omruilen? Neem dan contact op met de klantenservice.