Nadat u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een orderbevestiging van ons per e-mail. Wij versturen onze tuinmeubelen binnen Nederland met PostNL pakketdienst en verschillende externe transporteurs.
Levering via een externe transporteur:
U ontvangt van onze transporteur een e-mail. In deze e-mail wordt kenbaar gemaakt wie uw bestelling gaat leveren. U wordt benaderd om een afspraak in te plannen voor levering. U wordt een avond voor bezorging per e-mail en/of sms op de hoogte gesteld van een 2-uurs tijdsblok wanneer uw bestelling geleverd gaat worden.
Levering via PostNL pakketdienst:
U ontvangt per mail een Track & Trace-code om uw bestelling te kunnen volgen. Wanneer u een bestelling plaatst dat bestaat uit meerdere artikelen kan het voorkomen dat uw bestelling in meerdere dozen verpakt wordt. Om deze reden kan het voorkomen dat uw bestelling uit meerdere leveringen bestaat omdat PostNL de pakketten niet altijd bundelt. U ontvangt voor elke levering een Track & Trace link.
Geen bericht van uw transporteur ontvangen?
Heeft u geen bevestiging of Track & Trace code ontvangen of is uw bestelling niet geleverd op de besproken leverdag- en tijd? Neemt u dan contact op met de klantenservice.