Samen lossen we het op
Is er iets misgegaan bij je bestelling? Onze excuses voor het ongemak. Laat het ons via onderstaande formulieren weten en dan gaan we samen op zoek naar een passende oplossing.
Mijn product is beschadigd / incompleet / incorrect geleverd
Tip: Stuur direct een foto mee van de beschadiging voor een vlotte afhandeling van je klacht.
Ik heb een klacht over de bezorging
Mocht je het niet eens zijn met de geboden oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je je klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform of bij Becom. Becom zal bemiddelen tussen jou en ons indien de klacht gegrond lijkt. Je kunt hen bereiken via het klachtenformulier op Becom of schriftelijk: Markiesstraat 1, 1000 Brussel, info@becom.digital.
Reparatie
Reparatie binnen de garantieperiode
Valt de reparatie van uw product binnen de garantieperiode? Dan is de reparatie in de meeste gevallen kosteloos. Is de schade aan uw product door eigen toedoen veroorzaakt? Dan worden reparatiekosten in rekening gebracht. Deze kosten zullen op voorhand met u gecommuniceerd worden.
Reparatie buiten de garantieperiode
Valt de reparatie van uw product buiten de garantieperiode? Ook buiten deze periode kan de afdeling klantenservice in veel gevallen iets voor u betekenen. Geef hierbij uw NAW-gegevens, telefoonnummer en e-mailadres aan. Daarnaast aan te geven wat er gerepareerd dient te worden (welk merk, welk type product) en of het product bij Kees Smit Tuinmeubelen is gekocht. Om uw vraag te verduidelijken vinden wij het prettig wanneer u foto's bijvoegt van zowel het kapotte onderdeel als van het gehele product en indien aanwezig een foto van uw factuur. De afdeling klantenservice neemt vervolgens weer contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.
Reparatieproces
Nadat de afdeling klantenservice het reparatieverzoek heeft ontvangen, nemen wij contact met u op om het reparatieproces en eventuele kosten te bespreken. In de meeste gevallen wordt het te repareren product retour gehaald of gebracht naar Almelo. Bij uitzondering is het mogelijk dat de reparatie op uw locatie wordt uitgevoerd. Na reparatie wordt opnieuw contact met u opgenomen. Het gerepareerde product kan dan worden opgehaald of bij u thuis worden afgeleverd.
Neem contact met ons op voor het aanvragen of melden van een reparatie.
Gerelateerde informatie