U heeft 30 dagen bedenktermijn. Binnen deze 30 dagen heeft u de tijd om de overeenkomst te herroepen. We verwachten dat u de producten compleet en redelijkerwijs in originele verpakking aan ons retourneert. Bij zichtbare gebruikerssporen of ontbrekende delen zal het retourproces worden vertraagd. Neem contact met onze klantenservice om het retourproces te starten.
Wij versturen en retourneren onze tuinmeubelen met PostNL en verschillende externe transporteurs: Afhankelijk van de grootte van uw retourzending, wordt bepaald welke transporteur hiervoor verantwoordelijk is. U wordt hierover door onze afdeling klantenservice ingelicht. Wij adviseren u de onderstaande stappen te doorlopen. U kunt de producten ook op eigen gelegenheid retourneren, de kosten voor de retourzending komen dan voor uw eigen rekening. Afhankelijk van het product kan dit oplopen tot ongeveer € 13,00.
Ruilen of retourneren via een externe transporteur:
Stap 1
Geef de nieuwe bestelling en-of de producten welke u wenst te retourneren door aan onze klantenservice. U ontvangt van onze klantenservice een retourformulier. Print en vul het retourformulier volledig in en voeg deze toe aan uw retourzending. Let op: voor een snelle verwerking is een volledig ingevuld formulier noodzakelijk.
Stap 2
Plak het verzendlabel, te vinden aan de onderzijde van het retourformulier, op de retourzending.
Stap 3
Naar aanleiding van het contact met de klantenservice, neemt onze externe transporteur binnen 3 werkdagen contact met u op. Samen met de transporteur plant u in wanneer de omruiling of retourzending mag gaan plaatsvinden.
Stap 4
Geef uw retourzending op de afgesproken dag mee aan de transporteur. Eventuele bijbetaling kan gepind worden bij de chauffeur. Krijgt u geld van ons terug? Dit wordt verrekend per bank.
Ruilen of retournering via PostNL pakketdienst:
Stap 1:
Geef de nieuwe bestelling en-of de producten welke u wenst te retourneren door aan onze klantenservice. U ontvangt van onze klantenservice een retourformulier. Print en vul het retourformulier volledig in en voeg deze toe aan uw retourzending. Let op: voor een snelle verwerking is een volledig ingevuld formulier noodzakelijk.
Stap 2:
Plak het verzendlabel, te vinden aan de onderzijde van het retourformulier, op de retourzending. U kunt uw zending kosteloos aan ons retourneren op het volgende adres: Retour Kees Smit Tuinmeubelen, Antwoordnummer 444, 7600 VB Almelo.
Als u gebruik maakt van ons antwoordnummer/retourlabel, houd er dan rekening mee dat het risico voor de terugzending bij u als consument blijft liggen. Mocht het product kwijtraken tijdens de retournering, dan is dit uw risico. Wij raden u daarom aan (bij hogere orderwaarde) uw verzending te verzekeren en een verzendbewijs te bewaren.
Stap 3:
Geef uw retourzending af bij een PostNL Pakketpunt bij u in de buurt.
Retourneren of ruilen in de Experience Store XXL:
U kunt ten alle tijden producten aan de balie in onze Experience Stores XXL ruilen of retourneren. Heeft u nog vragen? Neem dan contact met ons op.