Reparatie binnen de garantieperiode
Valt de reparatie van Uw product binnen de garantieperiode? Dan is de reparatie in de meeste gevallen kosteloos. Is de schade aan Uw product door eigen toedoen veroorzaakt? Dan worden reparatiekosten in rekening gebracht. Deze kosten zullen op voorhand met U gecommuniceerd worden. Vul voor de reparatie van het product onderstaand reparatieformulier zo volledig mogelijk in.
Reparatie buiten de garantieperiode
Valt de reparatie van Uw product buiten de garantieperiode? Ook buiten deze periode kan de afdeling klantenservice in veel gevallen iets voor U betekenen. Vul onderstaand reparatieformulier zo volledig mogelijk in. De afdeling klantendienst neemt contact met U op om de mogelijkheden te bespreken.
Reparatieproces
Nadat de afdeling klantendienst het volledig ingevulde reparatieformulier heeft ontvangen, nemen wij contact met U op om het reparatieproces te bespreken. In de meeste gevallen wordt het te repareren product retour gehaald of gebracht naar Almelo. In enkele gevallen is het mogelijk dat de reparatie op Uw locatie wordt uitgevoerd. Na reparatie wordt opnieuw contact met U opgenomen. Het gerepareerde product kan worden opgehaald of geleverd.
Bent U van plan om Uw te repareren product af te geven bij onze afdeling klantendienst in Almelo (Nederland)? Gelieve ontvangen wij hiervoor eerst onderstaand formulier zo volledig mogelijk ingevuld, waarna wij een reparatieafspraak met U kunnen inplannen.
Eventuele reparatiekosten worden op voorhand met U gecommuniceerd.