Wenst u uw bezorgafspraak te wijzigen? Dit is afhankelijk van de transporteur en bieden wij de volgende mogelijkheden:
Bestelling bezorgd via externe transporteur
In de e-mail van de transporteur kunt u het telefoonnummer zien van de externe transporteur welke uw bestelling komt leveren. U kunt met hen telefonisch contact opnemen om de bezorgafspraak te wijzigen. Uiteraard kunt u ook contact met ons opnemen zodat wij u in contact brengen met de juiste transporteur.
Bestelling bezorgd via PostNL pakketdienst
Bezorging wijzigen met PostNL kan enkel met uw PostNL account. Zodra het pakket is ontvangen door PostNL en de status veranderd in gesorteerd kunt u de bezorging wijzigen. U kunt voor een ander moment of een PostNL punt kiezen.
Wanneer u een e-mail ontvangt dat de bezorger onderweg is kunt u de bezorgtijd of plaats niet meer veranderen. U ontvangt een tijdsindicatie van de bezorging. Als u niet op het bezorgadres bent, laat de bezorger het pakket achter bij de buren of op een PostNL-afhaalpunt. Op een PostNL-locatie wordt het pakket één week bewaard. Daarna wordt het teruggestuurd naar Kees Smit Tuinmeubelen.