Wij versturen onze tuinmeubelen met PostNL en verschillende externe transporteurs.
Levering via een externe transporteur:
De transporteur neemt binnen twee werkdagen na het plaatsen van de order per e-mail contact met u op voor het inplannen van een afspraak voor het bezorgen van de tuinmeubelen. De dag voordat uw bestelling geleverd wordt, krijgt u per e-mail en/of sms een tijdsindicatie opgestuurd. Zo weet u welk tijdstip u thuis dient te zijn voor aflevering.
Levering via PostNL pakketdienst:
U krijgt de avond voor de levering per e-mail een Track & Trace code opgestuurd. Met deze code kunt u uw bestelling volgen. Via deze code is te zien wanneer uw bestelling geleverd wordt. Middels een tijdsindicatie weet u wanneer u op het bezorgadres aanwezig dient te zijn. Wanneer u een bestelling plaatst dat bestaat uit meerdere artikelen kan het voorkomen dat uw bestelling in meerdere dozen verpakt wordt. Om deze reden kan het voorkomen dat uw bestelling uit meerdere leveringen bestaat omdat PostNL de pakketten niet altijd bundelt. U ontvangt voor elke levering een Track & Trace link.