Je plaatst zeer gemakkelijk een bestelling bij Kees Smit Tuinmeubelen door onderstaande stappen te volgen:
Stap 1: Plaats uw gewenste product(en) in de winkelwagen
Ga naar het product dat je wilt bestellen en klik op de knop ‘In winkelwagen’. Wil je verder winkelen? Klik dan op ‘Verder winkelen’. Wil je de bestelling afronden? Klik dan op ‘Naar winkelwagen’.
Stap 2: Bestelling plaatsen
Nadat je op ‘Naar winkelwagen’ hebt geklikt, krijg je een overzicht van de producten in je winkelwagen. Controleer je bestelling en pas indien nodig de aantallen aan. Wil je verder gaan met het plaatsen van je bestelling, klik dan op ‘Doorgaan met bestellen’.
Stap 3: Aankoop afronden
Om je bestelling af te ronden, hebben wij enkele gegevens van je nodig:
- Adresgegevens: Vul je bezorg- en factuuradres en overige gegevens in.
- Verzending: Wil je dat de bestelling geleverd wordt of kom je deze afhalen in Almelo? Dit kun je aangeven onder het kopje ‘Verzending’.
- Betaling: Geef aan hoe je de bestelling wilt betalen. Je kunt kiezen uit iDeal, Betalen bij ontvangst, PayPal, Mastercard, Visa, Maestro, Bancontact en Sofort. Let op: betalen bij ontvangst kan alleen als je bestelling met een externe transporteur wordt geleverd. Bij hen kun je pinnen. Wordt je bestelling geleverd met PostNL pakketdienst? Dan krijg je de factuur per e-mail opgestuurd, deze dien je direct te betalen. Wil je weten met welke transporteur je bestelling wordt geleverd? Neem dan contact met ons op.
- Algemene voorwaarden: Vink aan dat je akkoord gaat met de ‘Algemene Voorwaarden’ nadat je deze hebt gelezen. Hierna kun je op de knop ‘Aankoop afronden’ klikken. De verzendkosten bedragen standaard €4,95. Deze komen te vervallen bij een totaalbedrag van meer dan €150 of wanneer je je bestelling komt afhalen.
Stap 4: Je bestelling is geplaatst!
Je bestelling is geplaatst. Je krijgt de bevestiging van je bestelling per e-mail opgestuurd.
Wat moet ik doen als ik geen orderbevestiging heb ontvangen?
Als je geen orderbevestiging hebt ontvangen, kun je ons direct bellen. Mogelijk is je e-mailadres niet goed genoteerd. Wij sturen je dan per mail een nieuwe orderbevestiging.