Product beschadigd? Wij lossen dit graag met je op.Wij stellen in overleg met jou een passende oplossing voor. We ontvangen graag foto’s van de beschadiging(en) en een foto van het gehele product via onderstaand formulier.
Schade melden
Reparatie binnen de garantieperiode
Valt de reparatie van je product binnen de garantieperiode? Dan is de reparatie in de meeste gevallen kosteloos. Is de schade aan je product door eigen toedoen veroorzaakt? Dan worden reparatiekosten in rekening gebracht. Deze kosten zullen op voorhand met je gecommuniceerd worden.
Reparatie buiten de garantieperiode
Valt de reparatie van je product buiten de garantieperiode? Ook buiten deze periode kan de afdeling klantenservice in veel gevallen iets voor je betekenen. Geef hierbij je NAW-gegevens (naam, adres, woonplaats), telefoonnummer en e-mailadres door. Vermeld ook wat er gerepareerd moet worden (welk merk, welk type product) en of het product bij Kees Smit Tuinmeubelen is gekocht. Om je vraag te verduidelijken, vinden wij het prettig als je foto's bijvoegt van zowel het kapotte onderdeel als van het gehele product, en indien aanwezig een foto van je factuur. De afdeling klantenservice neemt vervolgens contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.
Reparatieproces
Nadat de afdeling klantenservice je reparatieverzoek heeft ontvangen, nemen wij contact met je op om het reparatieproces en eventuele kosten te bespreken. In de meeste gevallen wordt het te repareren product retour gehaald of gebracht naar Almelo. Bij uitzondering is het mogelijk dat de reparatie op jouw locatie wordt uitgevoerd. Na reparatie wordt opnieuw contact met je opgenomen. Het gerepareerde product kan dan worden opgehaald of bij jou thuis worden afgeleverd.
Gerelateerde informatie